Förändringar.

Är så trött på att aldrig veta vad vi ska ha till middag, klassiskt är att jag står där i sista sekunden och har alldeles för mycket att välja på. Nu får det vara slut med det tramset! Nu är det veckomatsedlar som gäller i detta hushållet. Idag blir det spagetti och köttfärssås till middag och resten av veckan kommer att se ut så här:


Alltså kommer vi att få börja veckohandla men det känns som om det är det bästa alternativet för mig just nu. Ordning och reda! Var och handlade i morse och efter det bäddade jag ner mig i soffan och där stannade jag i stort sett till det var dags att hämta Robin på dagis, har varit en urtrist dag idag. Nu är det hög tid för mig att börja med middagen och sen är det operation städning som gäller. - Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0