.Helgen.

I fredags var vi barnlediga.
Var på fest hos denna glada tös, skojsigt var det!



När vi stod och väntade på taxin när vi skulle hem gick det förbi en JÄTTE! Min älskling är lång men denna killen var super lång! Såg roligt ut när han kom med sin "lilla" cykel brevid sig. Vaknade 11 i lördags och var allt annat än nykter, duschade, piggnade till och sen var det dags att jobba. Timmarna flög iväg på jobb och helt plötsligt  hade det blivit dags att byta om och gå hem. Väl hemma hann jag kramas och pussas med Robin 2 minuter innan han törnade in och sen blev det film och mys med mannen. Idag är det inte mycket som blivit gjort, ska strax sticka till skopunkten och handla skor till Robin och sen blir det en sväng in om Maxi. Martin och Sofia har tydligen skaffat hund så vi ska hem till dom en runda och kolla på valpisen när vi har handlat. Lite senare idag ska vi eventuellt träffa Daniella och hennes familj så att barnen får leka av sig och vi vuxna får snacka lite skit med varandra. Herre min get vad jag älskar söndagar! - Ha det.

Kommentarer
Postat av: Mimi

haha vilken bild! :D

2009-09-13 @ 17:53:25
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: mimi

jag sa inte att den var ful ;)

2009-09-13 @ 18:06:21
URL: http://mimimihalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0