I brist på sysselsättning!

Har så tråkigt att jag snart får ett nervsammanbrott.
Middagen är färdig, kylen är städad och fin, frysen håller på att frostas av och jag har fixat min lista. Efter jag kastat en del finns det numera: Köttbullar, hamburgare, grytbitar (skink & ox), kamben, räkor, korvbröd, karré kotletter, skinksnitzlar, vårrullar, färs, kycklingklubbor, kycklingfilér, kycklingburgare, Stinas kyckling, dill, persilija, hackad vitlök, hackad lök, jordgubbar, hallon, blåbär, lökringar och glass i frysen. Jag måste bli bättre på att ge tusan i att samla på mig en massa mat! Nu ska jag ge mig på mina köksluckor som verkligen behöver en skurning. - Hej.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha alla dina frysvaror. ;p

2009-09-15 @ 11:58:46
URL: http://jennifernordfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0