It's A Beautiful Day.

Solen skiner och jag känner mig pigg som en mört! Var och lämnade Robin på dagis och sen stack jag till Maxi och handlade. Ska strax käka frulle och sen ska jag göra köttbullar! Fyller år om några dagar och har inte tänkt så mycket på det men igår påminde mormor mig snällt om det - Vad vill du ha i födelsedagspresent? Hmm, kom inte på ett jota! Vad vill Emma ha? Jag har det viktigaste och dom två sakerna jag "önskar" mig är inget man får i present... Robin bjöd in sig på mitt kalas så att jag får väl ha lite kalas iallafall :) Nu kurrar min mage - dags att käka!

Kommentarer
Postat av: Kjell-Arne

Jaså du blir ett år äldre, Vad vill du ha då , Ha de så gott

2009-09-29 @ 16:31:34
URL: http://arnekjell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0