..Söndag..

Har nyss kommit hem! Varit och handlat och käkat god söndagsmiddag hos svärmor. Skulle handla en jacka men icke! Alla jackor utom den jag ville ha hade kommit in på H&M, får beställa den på nätet imogon istället. Till mig blev det ett par nya pjucks och en myströja, Robin fick en snygg skjorta med en slipover som han ska ha när han fotas den 7:e, två par byxor och två tröjor. Paul köpte ett par nya morgontofflor (hans sambo kastade dom gamla för att dom var gamla, mögiga och äckliga!) Nu ska jag ta en dusch, natta Robin och sen ska jag parkera mig i soffan och glo på lite Breaking Bad.

♥ Älskar männen i mitt liv högre än vad ord kan beskriva! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0