Status: Lycklig, förbannad och förvirrad!

Att man kan ha så blandade känslor samtidigt.. blir snart galen. Idag var jag med om det mest sjukaste samtalet jag någonsin haft. Var så jäkla förbannad att jag ville slå sönder något när jag la på luren. Tur att jag var hos mormor (hade jag varit hemma hade jag fått köpa en ny uppsättning av tallrikar imorgon!)

Var hemma hos Madde och lilla Anthony i eftermiddags på en kopp kaffe. Robin hade myror i brallan så det blev en snabb visit. Är hemma hos morsan, ska göra lite te och mysa med min älsklingskille innan det är dags att dra sig hemåt.

Dagens positiva:
Allt är klart på banken! Nu är det dags att boka besiktning :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Håller tummarna för er ang huset=)

2009-09-04 @ 22:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0