Torsdagen den 24/9

Har nyss fixat matsäck till Robin som ska på utflykt med dagis idag. Sovit som en nerklubbad säl och käner mig RIKTIGT utvilad. När jag har lämnat Robin blir det en tripp till Biltema för att inhandla tapetklister, nu undrar ni säkert: ska hon tapetsera?! Nej, det ska hon inte. Däremot ska Emma göra ett nytt försök till att göra en STOR lampa till vardagsrummet. Förhoppningsvis får jag sällskap av Micke som hade varit en perfekt kandidat till att hjälpa mig! (Du var också duktig Tess) Nu har jag inte tid att sitta här längre.
- Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jasså? Jaja.. inte ber du mig om hjälp, så duktig var jag! HAH! Fyyy dig :P

Hör av mig sen gumman ang ikväll, puuuuss

2009-09-26 @ 10:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0