Vecka 40

Helgen rusade förbi i vanlig ordning. Måndag och ny vecka igen. Dagen började bra.. gosade med Robin i sängen till klockan var 9.15, inte illa! Ska strax sätta en deg på jäsning så att jag kan baka pizzabullar, Robin vill baka muffins så det får väl bli en sats av det också. Igår fick jag en släng av jullängtan! Är grymt sugen på lussekatter det är nog därför + att man jämt har en massa tända ljus runt om sig när den mörka kvällen kommer. Sedan Robin föddes har jag börjat gilla julen (och allt stim som hör till) mer och mer för varje år. Det är trots allt något magiskt med julen.. Julpyntet, blicken i barnens ögon, gemenskapen, myspyset, maten, klenäter, nötter, ALLADIN-lådan, Kalle och allt annat som hör till. Härmed erkänner jag att jag längtar till julen! Nu ska jag sätta igång med bakandet, ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0