10 veckor kvar till bf.

10 veckor/ 70 dagar/ ca: 2½ månad tills du är här! (+/- 2 veckor)
Får tillgång till huset sista helgen i maj men har kommit fram till att vi ska höra med hon som bor där nu om vi kan få nycklarna helgen innan så att vi kan måla om i vardagsrummet och köket så att det är färdigt när möblerna kommer på plats. Nu hoppas vi bara att lillan inte bestämmer sig för att titta ut tidigare för det hade väl varit något - mitt i flytten! Med min "otur" kommer hon säkert 18 dagar tidigare bara för att jag gick över 18 dagar med Robin. Inget förvånar mig! Packade ner lite saker nu i veckan och det gav mersmak, nu vill jag inget hellre än att packa ner ALLT och komma härifrån!

♥ Längtar tills du är här med oss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0