8/4

Igår fick jag ett ryck och bakade kvällsbullar, mamma och Hanna kom hit och joinade oss. Gott och trevligt på kvällningen men imorse var det mindre trevligt då bullarna kom upp igen! Nu är jag j.vligt trött på detta kräkande! Jag ger upp.. orkar inte tänka positivt längre.. lär spy tills lillan kommer. Hon lever för tillfället rövare i magen hela dagen lång :) Sen i lördags har jag haft ganska mycket sammandragningar och dom häftigaste kommer på kvällarna, i förrgår kändes det mer än "vanligt" och då kan jag erkänna att jag blev lite stirrig. Lillan är mer än välkommen men inte än! Ska strax lämna hjärtat på dagis och sen ska jag hem och gå loss på mina köksluckor. I helgen ska vi återställa och måla inne i "datorrummet" så att det blir färdigt nu innan det kommer folk som ska kolla på lägenheten. Torsdag idag, snart helg igen!
- Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0