v.33

Dagarna går och nu är vi inne i graviditetsvecka 33!
47 dagar kvar till bf -  L Ä N G T A R !

Igår var det en riktigt skön söndag. Åkte ut till huset så Robin äntligen fick se vad det är vi pratar så mycket om. Han gillade speciellt sovrummen där uppe pga "kojorna" (kattvindarna) och har i stort sett redan bestämt sig för var hans möbler ska stå möblerade i hans framtida rum :) När vi budade på huset låg det tjockt med snö och därför kunde man inte se hur trädgården såg ut men jag blev positivt överraskad när jag väl fick se vad det var som gömdes under det vita, det såg mycket bättre ut än vad jag hade vågat hoppas på!

När vi var klara i huset körde vi vidare ut till Carita där vi fikade och njöt i det fina vädret. Lämnade Robin hos mormor när vi kom hem och sen stack vi vidare hem till Annika och Patrik där Paul kaklade i deras kök och sen grillade vi och hade det hur mysigt som helst!

Idag ska vi hem till Annika och Patrik igen så att Paul kan göra färdigt det sista i köket. Robin är ute och leker med en kompis så nu ska jag passa på att röja här hemma! - Ha en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Tycker ni gör saker hela tiden men när man frågar om vi ska yträffas så är det alltid något i vägen.. Jaja du kan väl höra av dig när du känner för d.. Hoppas det inte e annat än tiden som gör att vi aldrig ses mer.. kram Madde

2010-05-02 @ 20:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0