11/8

Känner mig så jäkla rastlös om dagarna, längtar tills Robin börjar förskolan så att man får igång alla vardagliga rutiner ordentligt.

Igår påbörjade jag min brödlåde-förvandling och imorse blev den klar:

Jag är nöjd!

Idag var det dags för Junis första läkarundersökning på bvc och det gick lysande! Tjockemollan väger 5030g och är 58cm lång nu, växer så att det knakar :) Har fått lägga undan jätte mycket kläder som hon växt ur! Fick en stor proppfull papppåse med nya klässar till henne av mamsen sist hon var här och det tackar vi så mycket för! I eftermiddags kom Minör, Jenny, Kevin och Clara hit på besök. Käkade middag ihop, snackade en massa gojja och barnen lekte. Imorse kom Juni på att man kan "skrika" så nu jollrar hon högt som bara den emellanåt och det är inte det enda nya hon kör med.. hon har börjat högfärdshosta också haha.

Är så sugen på saffran! Bad Paul köpa det med sig hem igår men han kom av sig i handlingen och hem kom han utan saffran. Var meningen att jag själv skulle köpa det med mig hem idag när jag handlade men jag gjorde en Paul. Måste handla saffran imorgon! Imorgon ska vi passa Anthony en stund medan Madde går på anställningsintervju - Lycka till.

Längtar:

På fredag ska vi på kräftskiva hos Annika och Patrik! Mamma ska ha Juni och Robin ska sova hos mormor. Vi lånar Hannas säng och sover hos mamsen så känns det lindrigare.. bara några timmar jag är ifrån Juni då :)

Den 28/8 drar vi upp till Göteborg med en skön skara människor! Där väntar: Liseberg, god mat och dryck, en massa skoj och hotellövernattning!

25/9 Girly night :)
_________________________________ Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0