Hejdå fula valv och vägg!

Himla skönt att ha en händig karl, nu börjar det hända grejer inomhus också! Något annat som är skönt är att man kan gå loss med tigersågen i sitt hem oavsett hur mycket klockan är :)




Nu är männen iväg och handlar resten av sakerna som behövs för att färdigställa väggen. Grannen har tittat på elen och det ska inte vara några problem med att dra den dit vi vill ha den, Kenneth, morsan och Hanna kommer hit senare idag och då får Kenneth slå ett öga på skiten han också så att jag kan vara lugn. Sen jag fick Juni har jag fått en ny rädsla/fobi och det är att det ska börja brinna här hemma i uttagen. Knäppt?! Ja det kan hända men jäklar vad rädd jag är!

Lite nya bilder på vår lilla tjockemolla som är go å gla´:





Kommentarer
Postat av: Bästaste Daniella Klarén haha

Shiiit va snyggt det kommer ble i hallen! sicken förändring utan den väggen =)=)

Såå go Juni är!! Vi ska bannemajj ses på söndag för nu saknar jag din lilla fis givetvis er oxå haha men hon e föööör go <3<3<3

2010-08-06 @ 16:53:28
Postat av: kenneths brossa allan och hans kompis kurt på burk.

Hej..sicken fin liten tös..men jag tror det är brevbäraren som har vatt där...

2010-08-10 @ 09:40:48
Postat av: emma

haha ja det är bosse-brevbärare (säg inget till Paul) :)

2010-08-11 @ 09:35:45
URL: http://emmasordochmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0