Oops!

Det här med renovering tar ganska mycket på krafterna och emellanåt tjafsas det för att man inte är överens om saker och ting. Bestämde oss för att börja med vårt sovrum.. Stack iväg och handlade en massa till golv och tak. Garderoberna och mattan revs ut och sen skulle taket sänkas men när dom började regla märkte dom snabbt att det var snett som sören så det gick en massa tid att rikta skiten och precis när dom var klar med jobbet ramlade jag över en bild som jag skulle sett flera dagar innan Paul började på mög-taket.. - Hjärtat.. Titta här.. Visst är det snyggt!?! Sån´t skulle jag vilja ha istället! Tosig som fan blev han först men det la sig snabbt för det visade sig att han också gillade vad han såg. Sådär ja.. där var hela helgen och timmarna som dom lagt ner HELT bortkastade! (Jävla Emma!) Jag ville ha en sorts golv i sovrummet och Paul ett annat.. gav med mig för en gångs skull och Paul fick som han ville men eftersom vi ändrade oss med taket så får jag som jag vill med golvet också för det blir mycket snyggare "på mitt sett". Dom skruvade ner gipsen dom hade satt upp och igår fck jag fatt i skruvdragaren, tog ner reglarna och rev ner hela jäkla innertaket.. Detta kommer att bli såååå bra! Många separerar i samband med husköp men fortsätter det så här lär någon bli mördad haha. Älskar dig Paul!!!!!








Kommentarer
Postat av: Daniella

kommer ble så fint =)

2010-08-24 @ 17:28:59
Postat av: emma

ja det får vi verkligen hoppas efter denna rundan haha

2010-08-24 @ 19:48:54
URL: http://emmasordochmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0