Barnvagnsdjungeln.

Så har det blivit dags att beställa vagn! Tyckte att det fanns en massa att välja på när jag väntade Robin men nu känns det som om det finns 3 gånger mer att välja mellan. Hade så gott som bestämt mig för en vagn men när jag var och klämde och hade mig på den ångrade jag mig snabbt! Hittade en annan som snabbt blev en favorit och om den nya sittdelen till den vagnen faller i smak lutar det åt att det blir en sådan vagn. Ska ut till Babyland i eftermiddag och kolla där också och sen får det räcka! Ju mer man tittar ju mer förvirrad blir man i detta barnvagnsträsket men dagarna går och det är hög tid att beställa!

Tiden går och snart får vi se vår bebis i 3D/4D, förhoppningsvis sammarbetar den lill* lite mer denna gången så att vi kan få reda på om det blir en pojke eller flicka :) Nu börjar det klia i fingrarna och suget efter att få handla bebisgrejer är stort men hur gärna vi än vill så har vi bestämt oss för att vänta.. lite till iallafall.

NU ska jag bädda ner mig i soffan hos min lille prins och mysa med honom!
- Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0