Jag har gjort det!

Igår vad jag på mitt första Tupperware-party.. (snacka om att man känner sig som en riktig kärring när man tackar ja till ett sådant erbjudande) men det vad faktiskt väldigt trevligt och jag beställde en bra och nyttig pryl som faktiskt kommer att bli använd:



Säljaren hade tagit med sig en lök så att hon kunde visa hur bra mojängen var och när hon hackade löken blev jag såååå sugen på:

I helgen blir det taco-mys! På tal om helg, vart tusan tar veckorna vägen? Jag brukar längta efter helgen och tycka att veckorna går långsamt men nu känns det som det är helg hela tiden, missuppfatta mig nu inte .. helgen är det bästa på hela veckan för det är då man får mysa med hela familjen och har tid att hitta på något skojsigt om man vill och jag om någon vill att tiden ska gå snabbt så att vi får träffa vår lill* bebis men just nu känns det som tiden bara rinner iväg! Idag är det 127 dagar kvar till bf enligt uträkningen efter ultraljudet.. snart är vi nere på 100 dagar, när vi har varit i Malmö den 29/3 har vi förhoppningsvis bara 11 veckor kvar av längtan tills vi äntligen får hålla bebis i våra famnar och snusa in den dära goa bebisdoften... ohhhh vad vi längtar tills dess! Robin längtar tills på måndag då han ska få följa med till bm och lyssna på bebis hjärtljud, det ska bli kul att se hans min när han får höra det galopperande hjärtat. Äntligen ska Robin få ett syskon. Herregud! Jag ska bli tvåbarnsmor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0