Fredag, +°, barnledig!

Snön smälter sakta bort och nu kan jag se gräsmattan i den ena trädgården, vid 12 tiden var det hela 5° ute och det om något fick mig på gott humör! Farmor är på väg in till oss för att hämta Robin som ska sova hos henne inatt. Ikväll blir det "partaj" - inflyttningsfest på Raus! Imorgon kommer jag att vakna och må prima (efter min dagliga "morgonrutin") medan min darling kommer att må.. mindre bra :) Härligt! Nu ska jag packa ihop Robins saker och gosa med honom lite innan det är dags att han ska åka.
- Ha en trevlig fredag.


Kommentarer
Postat av: Mimi

Tack gumman, förlåt att vi inte har träffats så mycket. Hoppas allt är bra me dig och magen :D

2010-02-26 @ 22:06:58
URL: http://mimimihalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0