Oväntat besök

Imorse fick jag besök av en liten gråsparvsunge! Flög rakt in i vardagsrummet, satt sig i fönsterkarmen flög en runda och flög sedan ut igen. Detta måste vara ett tecken tänke jag.. en stund efter kom Ida hit och berättade att det skulle bli snöstorm och att det kunde komma upp till 10cm snö ikväll/natt - Dra åt helvete! Tusan vad jag är trött på detta vädret nu.


Det är full rulle på bebis, nu är det inte många lugna stunder i magen..
Hickar ofta precis som Robin gjorde (helst vid sängdags).
Nä! Nu ska jag dricka lite kaffe och sen ska jag ta hand om all tvätt som ska hängas upp och sen är det städning som gäller för denna damen.
- Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0