Pustar ut!

Varvar ner med en god smoothie och go musik, nu får det vara färdigstädat! Har renbäddat i vår säng och bytt gardiner så nu är det fräscht och snyggt där inne också. Har bara gardinerna i vardagsrummet kvar som ska bytas och sen är dagens schema avklarat (förutom att handla och laga mat för idag får det banne mig bli hämtmat) Jisses vad jag har donat och haft mig idag!

Hittade kanelbullar i frysen när jag var där och rotade innan och dom såg himla goa ut.. ska ta och slänga in några i ugnen strax och bjuda syrran på lite fika för hon är på väg hit. Fredag idag - härligt! Har varit dött på husfronten ett tag men imorgon ska vi iväg på en husvisning. Huset ligger i ett bra område som vi båda gillar och har en lagom stor trädgård, STORT garage (vilket uppskattas av darling), bra planlösning och en del som behöver fixas och renorveras men det är ju sån't som vi gillar.. vem vet?! Med lite tur är det kanske äntligen slutletat? Hoppas kan man alltid! Nu har jag inte tid att sitta här och sitta nu ska jag ta tag i dom sista gardinerna som ska bytas.
- Ha en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0