Varit en runda i stan!

Nyss hemkommen från ett BM besök.

SF-mått: 21
Hjärtljud: 137
Min vikt sedan inskrivningen: -3kg


Robin tyckte det var mysigt att få höra hjärtljudet och var snabb med att påpeka att inte hans hjärta slår lika snabbt som bebisens :) M frågade om jag ville väga mig nu när jag var där eller vänta några veckor till.. Lika bra att få det undanstökat - ge mig min dom! -3kg! Jag trodde snarare att jag skulle gått upp 3kg men icke... Gick ner i början av graviditeten med Robin också och när jag gick i mål hade jag bara gått upp 6kg så jag hoppas att det kommer att sluta likadant denna gången (ska ju trots allt gå ner alla kg man gått upp efter förlossningen.. någon gång)

Nu ska jag med gott samvete trycka i mig en god:


Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0