Dagens eloge

går inte till min granne! Vaknade 07.40 av ett jäkla ryck, lät som dom borrade med något skumt borr i mitt kök men nej.. det var grannen ovanpå. Not najs! Go´morron.

Måndag idag då.. vad händer? Inget speciellt..
Har inte jobbat sedan den 23/12 och det känns i hela kroppen och knoppen nu, konstigt nog är personalen nästan aldrig sjuka i varken januari eller februari! Imorgon börjar Robin på dagis igen - som min pojken har längtat! Han har nästan varit ledig en hel månad och nu gör han inte annat än att prata om dagis och kompisarna han längtar efter.

Graviditeten har tagit en spurt och i förra veckan slog det mig att jag snart har kommit till halvlek! Efter en stunds sugande på den karamellen kom jag att tänka på att det var vid just den tiden all krampande i benen och dom nattliga kissrunderna började dra igång... Jippie! Tror inte det spelar någon roll över hur jobbig graviditet man än har för när dagen äntligen är här - dagen då vi äntligen får träffa dig "glömmer" man allt som varit jobbigt och mindre kul. Ohh vad vi längtar efter dig bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0