Fredag ♥

Så var det fredag igen!
Köpte en burk:



för att testa om det var något gott men nej det vill jag inte påstå att dom var... croissant på burk smakar urk men nu har jag testat iallafall! Ska strax börja förbereda dagsens middag - kycklinggryta. Hade tänkt att jag skulle ta ner julgardinerna och sätta upp nya idag men har inte kommit så långt än.. det får bli morgondagens bestyr! Går allt som planerat kommer den blivande familjen Klarén hit i eftermiddag så att barnen kan få busa av sig och ikväll blir det packa på sig en massa varma kläder för att sedan ställa in kursen till backarna där vi ska åka pulka med barnen. Idag fyller Annika 25, grattis vännen! Imorgon ska vi vara barnlediga så att vi kan vara med och fira henne.. skoj ska det bli! Nä, nu är det bäst att jag sätter fart så att det blir något gjort. - Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0