Hos mamsen!

Mannen min har åkt till Stockholm för att jobba.. Hatar att sova ensam så idag blir det pyjamasparty hos mamsen! Robin tyckte först att det var lite skumt att både han och jag skulle sova hos mormor men efter ett tag sa han att det skulle bli mysigt! Jag är 26 år och får panikångest när det bara är jag och Robin hemma på natten.. hör allt som i själva verket inte hörs och mår pyton! Fjantigt?! Det kan ni tycka bäst *an ni vill, då får jag väl vara en stor glött :) Ska snart käka middag - Kokt torsk, senapssås, potatis och ärtor.. Paul är inte så förtjust i fisk så det gäller att passa på! Nu ska jag snacka lite skit med mamsen. - Ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Tess

Gud va gott, bjuuuud :O

^.~

2010-01-25 @ 20:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0