Nu är det gjort!

Har bokat tid för ultraljudsundersökning - Kön med 3D/4D. Den 29/3 får vi med största sannolikhet reda på vad det är för en liten filur som bor i magen, skulle det vara så att bebis "konstrar" får vi en ny tid till ett nytt försök! När jag väntade Robin var jag helt säker på att det var en liten kille som bodde i magen men denna gången känner jag ingenting! Undrar så om Robin ska få en lillebror eller lillasyster :)

Ska strax ta på oss och knalla hem till mamsen en sväng.
- Ha en trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Kjell-Arne

Oj, de va ju kul Emma, hoppas ni mår gott, Ha nu en härlig helg

2010-01-22 @ 16:20:55
Postat av: daniella

va skojj ;D jag gissar på flicka =)

2010-01-22 @ 16:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0