Släng dig i väggen torsdag!

Torsdagar är inte magiska längre för på ultraljudet visade sig att jag bara var i vecka 17+4 idag och det innebär att det numera kommer att vara söndagar som är magiska. (BF blev framflyttat till den 12/6.) Bebis har det bra i magen och allt såg bra ut! Hade tänkt kolla könet men bebis var envis och la benen i kors + att navelsträngen låg i vägen så man såg inte ett jota men vi ska göra ett nytt försök om några veckor om jag inte ångrar mig innan dess...

Är inte så vass på skanning men..
Tadaaa! Vår lill* guldklimp:


Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att allt är bra och vad tydligt man ser bebisen=) jag gissar på flicka eftersom den sätter benen o kors hehe.. =)

2010-01-07 @ 19:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0