Torsdag

Önskar att det vore vår och sol istället för detta tråkiga vädret. Längtar tills man kan skippa vinterjackan! Var tänkt att jag skulle städa och ha mig när jag hade lämnat Robin men det får vänta lite för jag blev så himla sugen på kladdkaka så det har jag precis slängt ihop och skjutsat in i ugnen. Idag testar jag ett nytt recept där kladdisen ska få ett kola/choklad täcke, låter och ser gott ut men återstår att se när det är dags att hugga in. Idag ska jag luncha med hjärtat om allt går som det ska, för övrigt händer det inte så mycket.. bara det gamla vanliga - vardagliga rutiner.

Just nu händer det otroligt mycket i min vänskapskrets och det mesta av det som sker är roliga, underbara, trevliga och glädjande saker. Det känns bra när man vet att sina nära och kära både mår bra och har det bra!

Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0