En glad Emma!

Det var meningen att Paul inte skulle komma hem förens sent igår så för att fylla ut tiden i väntan på att han skulle komma hem städade jag efter att jag hade lagt Robin. Hörde en bil komma och därefter en massa tassande på tomten.. kollar ut men ingen syns till däremot ser jag en grå/silvrig bil stå på tomten.. min första tanke var: Vad tusan gör Daniella här nu vid denna tiden?!, men sen fattade jag galoppen när jag såg darling i dörrhålet - det var ju den nya bilen! Snacka om snabba ryck. Äntligen har vi en rymlig personbil igen :)

Ikväll åker hela familjen in till stan. Robin har bestämt med sin gamlamormor att han ska sova där i natt medan vi andra ska sova hos mamsen men innnan det är dags att sova ska jag och lillan eventuellt bort till Sofie en runda och hälsa på henne och efter det ska vi inom jobb så att jag kan tömma mitt skåp och lämna tillbaka nyckeln.

Imorgon blir det en prommis till Daniella och William. Behöver verkligen klippa mig så imorgon ska Daniella vara snäll och ha barnen när jag sticker iväg och får det fixat! När Paul har slutat imorgon ska vi hämta upp Jonna (Robins donna) som ska följa med ut till oss och om allt går bra ska hon stanna hela helgen. Robin är överlycklig så nu är det bara att hoppas att allt går bra. Nu ska jag sätta igång en maskin tvätt och packa ihop det vi behöver ha med oss. - Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0