En halvnaken man

jobbar och donar för fulla muggar i trädgården som fram till ett tag sedan såg ut som kom-och-hjälp-mig-att-dö. Nu ska den sista björken ner och sen ska det fräsas stubbar! 8.500 lät mycket men fy fasiken vilket jobb.. han förtjänar verkligen varenda spänn och jag är såååå glad att Paul gav med sig och lejde bort det! Igår bjöd jag "jobbaren" på kaffe, han är trevlig men super mesig och när han frågade hur det kom sig att vi flyttade ut hit så var jag så himla nära att dra en vals (såg det hela framför mig) om att jag hade suttit inne och ville ha en nystart... tror att han hade dött på plats och kunde inte låta bli att skratta för mig själv. Hela gårdagen var lite crazy så varför inte spä på det hela lite?

Igår var Madde och Anthony här. Käkade frulle, snackade skit och Madde mös med Juni med viss protest från lille Anthony :) Tack för blomman och mer fina kläder!

Vi håller på att leta efter en annan bil och igår var Paul och kollade på 3 stycken men ingen av dom var något att ha så vi får fortsätta letandet i helgen.

Robin åkte med Paul in igår morse och har sovit hos sin mormor inatt.. kändes skumt att bara ha Juni hemma. Igår passade vi på att gå ut en runda på kvällen och gick bort till skolan där Robin ska börja efter sommaren och det liksom allt annat i denna hålan låg mycket närmre än vad vi trodde, najs!

Nu ska jag dricka en kopp kaffe, gråta mig genom ännu en matning och sen ska jag gå bort till affären och handla ersättning. Har så jäkla ont i tuttarna (såriga och flådda) att jag lipar när jag matar henne så nu skiter jag i vilket och ger henne ersättning så att skiten kan få en chans att dra ihop sig så att jag kanske kan fortsätta att amma för det vill jag ju helst av allt. Tiden går snabbt, idag är vår lilla tjej en månad gammal. Jisses!

- Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0