Guld på/i flaska!

Det har inte varit så "kul" med Juni dom senaste dagarna då hon skriker nästan varje vaken stund om det inte är så att hon äter... i förrgår fick jag nog och införskaffade Miniform - "skrik och skitdroppar". Allvarligt talat så trodde jag inte att dom skulle hjälpa ett skvatt men det visade sig att jag hade fel för nu är lillan lugnare och har inte lika ont i magen längre och sover bättre om nätterna igen!

Vi har huset fullt och det är trevligt! Mamma, Hanna, mormor och hundarna är här. Familjen Klarén kom också ut lite tidigare idag och nu är dom iväg och badar med ungarna medan jag sitter här och njuter av tystnaden och mamma fixar i trädgården :) Lite senare idag blir det grillning, poolbadning och mys med hela skaran. Juni blir bortskämd med alla fina kläder hon fått av alla som varit och hälsat henne välkommen till världen, ja även av dom hon inte har träffat än som dig Madde hihi. Idag fick hon fina och tuffa kläder igen och denna gången var det från familjen K. Tackar, tackar :) Nä, nu ska jag fixa lite innan lillan vaknar. - Hej.

♥ Är oerhört tacksam för er som finns i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0