Regn, regn och regn.

Så kom regnet till slut, det behövdes verkligen! Planterade häck och donade i trädgården igår så regnet är mer än välkommet hos oss. Fredag idag och Pauls första semestervecka är snart över.. tiden går alldeles för snabbt! Snart är lilla Juni 2 månader gammal. Juni har fått en bästis! Ett bi som man fick i den ena bb-väskan. Har satt fast det i babysittern och ni kan tro att hon snackar med det som bara den. Är super härligt att lyssna på hennes snack och joller :) Ska snart in i stan, Robin ska sova hos sin gamlamormor hela helgen. När vi har lämnat honom ska vi vidare ut till Familia så att jag kan köpa nya dojjor och en tröja jag kan ha på lördag då vi ska på gris- födelsedagsfest hos Jenni. 

I onsdags var Sanne, Nazze, Daniella och William hos oss. Käkade god grillad mat och drack lite gott. Hade köpt en ananas breezer och en flaska vin, breezern slank ner snabbare än X2000 men vinet som jag annars älskar var ingen hit men det var kanske bäst så.. hade väl blivit rund under tofflorna annars :)

Än så länge har jag bara lärt känna en "snubbe" här ute och det är vår kära granne som jag verkligen gillar! Han är väldigt snäll, trevlig, rolig och hjälpsam. Är bara lite orolig över att han när som helst trillar av pinnen p.g.a. hans ålder (74) + allt han donar med och att det helst ska göras samtidigt.. hade varit hemskt tråkigt om han försvann  (rent egoistiskt) för då hade det blivit ensamt.. men med lite tur blir snart fler Hbg-are Perstorpsbor! (Håller tummarna för att besiktningen går bra!) Nä, nu ska jag packa ner det sista till Robin så att det är klart för snart vaknar Juni. - Trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag håller också tummarna men det är nog grön verkar så på dem när vi pratade igår.. Idag får de kanske reda på en bostad=)

2010-08-02 @ 08:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0