Sista dagen

darling jobbar idag och sen har han 2 veckors semester! Ska bli skönt att ha honom hemma :) Vad har hänt sen sist? Inte så mycket faktiskt... Mamma kom ut hit i tisdags (eller var det onsdags?) och imorse åkte hon hem med Paul för att vattna blommorna och (sköta sina div. spel på fejjan) greja lite men ska åka med Paul ut igen när han kör hem från jobb i eftermiddag för hon har också semester nämligen. Har blivit bortskämd med att få middagen serverad av mamma och herre min get vad det är gott! Var och vägde och mätte lillan igår: 4120g tung och 55cm lång är hon nu. Tiden går snabbt och hon växer så att det knakar, märks på kläderna om inget annat. Igår när jag kom hem från bvc hade mamsen städat och gjort fint här hemma = väääldigt uppskattat - Tack, tack. Barnen sover, jag har nyss duschat, ska ta en cigg nu och sen kommer min älskade Lundman på besök!!! Detta kommer att bli en superduper fredag :) - Ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0