.

Har varit sugen på fisk ett tag så idag slog jag till och gjorde kokt torsk, potatis, senapssås och ärtor till middag. Robin som i vanliga fall bara äter brunsås sleva in såsen, konstigt nog gick den hem!



Yes .. det är min tallrik... älskar potatis! Å ja, jag åt upp alla :)

Som om det inte vore nog fick jag för mig att slänga ihop en ananaspaj som var oemotståndligt god! Mer om den kommer i ett eget inlägg! Allt går bra med ersättningen och Juni mår bättre än någonsin. Hon får mat, myser en stund, somnar, sover nästan i tre timmar och sen vill hon ha mat igen och så har det varit hela dagen. Paul har fått henne att le massa gånger ikväll och det är så jäkla mysigt att se, hjärtat smälter på en. Bjuder på ett färskt kort på vår lilla sommartjej:



- Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Zara

Sötsak, lite lik storebror ju :)

2010-07-10 @ 00:57:23
URL: http://thelifeofzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0