Hej söndag - hejdå slemmisen!

Nu händer det grejer, åtminstone en - slemmisen är numera historia! Yes.. positiva Emma hoppas, vill och ber att det ska börja göra ont och inte lite utan djävulskt ont så att vi snart får se vår lilla böna! När jag väntade Robin gick slemmisen 3 eller 5 dagar innan Robin väl behagade att komma ut till oss så än finns det hopp att slippa gå över tiden :) Nu vill jag ha ont, JÄTTE ont! Sjukt att man kan längta efter att få ligga och våndas hehe.

Ser ut att bli ännu en fin dag här ute på landet.. händer det inget oväntat kommer moster och ungarna ut en runda i eftermiddag och mest troligt kommer svärmor och Krille förbi en sväng dom också. Igår var männen iväg och handlade sovgrejer till lillan så nu slipper vi tänka nått mer på det. Fick upp persienner i våra sovrum och det var verkligen skönt, inatt har jag sovit gott! Luckorna och lådorna i köket fick äntligen handtag så nu slipper jag svära och ha mig när jag behöver något i skåpen/lådorna. Familjen Cerny fick minsann inandas lite frisk lantluft igår när dom kom hit på husesyn och grillning. Trevligt! Det gör vi om snart! Nä.. nu känner jag att jag måste sysselsätta mig med något.. - Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0