Helgen som var

bestod av en massa mys med familj och vänner. I fredags var Daniella och William här på besök och det är alltid lika skoj och trevligt! Vår nya bvc "tant" kom hem till oss i fredags för att väga Juni och fixa hennes journal. Jätte trevlig dam som var skojfrisk och lätt att prata med! Skrattade ganska gott när det visade sig att hon heter Maj... Maj och Juni hihi. Vår lilla loppa vägde 3420g och har alltså gått upp fint igen efter nedgången. I lördags var Annika och Patrik här en sväng på fika och mys med Juni. Junis navelstump ramlade av på eftermiddagen! Tack och lov.. fy vad den stank. På kvällen var det dags för Sannes 25 års fest. Paul blev "törstig" så vi stannade kvar i stan hos mamsen över natten. Igår var det en riktig go dag från början till slut. Började dagen med en god frulle och på eftermiddagen slängde mamma ihop en underbart god ananaspaj och middagen intogs hos svärmor där det bjöds på kalops! Fy tusan vad gott det är att få allt serverat ibland :) Vägde mig hos mamsen igår och om hennes våg stämmer (vilket den gör enligt henne) har jag gått ner 9 kg.. Paul får leta upp vår våg ikväll så att jag kan väga mig och se vad den "säger". Nu piper tvättmaskinen.. time to go!
- Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0