Mys hela dagen lång!


Vår dag har bestått av mys, mys och mera mys. Robin är jätte duktig med sin lillasyster och hjälper mig med henne, gosar och idag har han fått "passa" henne när jag fixat med tvätten. Snacka om att han är stolt som en tupp! Imorse sa han att han älskade sin lillasyster, det om något får en att bli varm i hjärtat!





Imorgon ska vi och skriva på faderskapspapper och sen kommer en dam från bvc hit på hembesök för att snacka lite och väga Juni. Ska bli spännande att se om hon har gått upp något sen nedgången. Det bästa med morgondagen är dock att Daniella och William kommer hit, fredagsmys heeeeeeela dagen!

Nu ska jag fortsätta med min städning för snart vaknar min lilla tjej.
- Ha det.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad ljus lilla Juni är, =) Inte dina drag denna gången heller då på den fronten men mamma hälsar att hon är dig jättelik =) kramar

2010-06-18 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0