Då och nu.

I torsdags var jag och Robin och vägde Juni som då vägde några fjuttiga gram under födelsevikten, hon växer och lägger på sig som hon ska! Känns så skumt och overkligt när man tittar på henne och tänker på att hon har legat där inne i min mage... i den lilla magen jag hade.. stackars barn :) Juni är stark som en oxe i nacken redan och detsamma i benen.. när hon blir arg "klättrar" hon om hon ligger på ens bröst. Igår lyckades hon vända sig från sidan till magen 2 gånger och så nu är jag nojjig att hon ska göra det på natten när jag sover, jag vill INTE ha henne sovandes på mage eller rygg!

Mamsen, Hanna och hundarna ut hit i torsdags kväll och stannade tills i söndags. Mamma har varit duktig och röjt som tusan i trädgården, planterat och omorganiserat - tack för hjälpen!

Midsommarfirandet hölls hemma hos oss tillsammans med mamma, Hanna, Sanne, Elle, Kenneth, Micke, Tess och familjen Klarén. För en gång skull blev det super fint väder lagom tills att det var tid att äta så det var inte helt fel. Dagen var super trevlig från början till slut.

Just nu är Paul och fixar med slutbesiktningen på lägenheten... hoppas att allt går bra! Ikväll kommer mormor ut hit och ska stanna några dagar hos oss, Ida och Marco kommer eventuellt också ut en sväng idag. Nu väntar jag bara på att lillan ska vakna så att hon kan få mat innan vi sticker iväg och handlar. - Ha en underbar dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0