Såja.

Nu har vi flyttat in och "installerat" oss i huset.. har fortfarande en del att packa upp men det känns riiiiiktigt gott! Grannarna runt om oss verkar vara jätte trevliga och har hälsat oss välkomna. Sicket väder det är idag! Härligt som attans! Var nere på Telia och fixade med telefonflytt i måndags men idag upptäckte jag att jag ringer från den förre ägarens nät.... ringde och pratade med honom så han skulle flytta sin tele i eftermiddag så förhoppningsvis har vi vårt fixat till imorgon!

Bebban har varit lugn i förmiddag men nu börjar hon leva rövare igen. Känns som om jag har en stor skruv som någon håller på att skruva ner i "nedre regionen". Not najs! Nä min lilla bebba, hur skulle det vara om du bestämde dig för att titta ut lite tidigare? :) Vi längtar efter dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0