Värkar!

Vaknade strax innan 3 inatt av att det gjorde ont som tusan i ryggen och sen vandrade smärtan fram i magen, YES tänkte jag och somnade om.. vaknade några gånger mellan 3 och 04.50 men smärtan var inte så farlig så jag somnade om mellan värkarna. Klockan 5 vaknade jag igen och då gjorde det ONT. Har haft värkar sedan 5 nu med allt mellan 4-12 minuters mellanrum! Paul är på väg ner till vad det nu heter (10 mil) för att jobba och jag försöker att tänka positivt... han hinner om det blir allvar! Mamsen är också på jobb och slutar 15. Hanna och Robin sover gott! Pratade nyss med min bm som jag egentligen hade tid hos idag klockan 9, hon blev glad för min skull och önskade mig lycka till och sa: då hoppas jag att jag snart får se en bild på ert lilla liv på webbisar! Snackade nyss med Daniella och det visade sig att hon hade bilen idag så hon kommer hit så fort hon har lämnat William för att hålla mig sällskap :)

♥ Längtar efter dig min lilla skatt!


Kommentarer
Postat av: jessica

då får vi hoppas det händer något nu i dag ju.ler. lycka till vännen

2010-06-08 @ 08:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0