12

12 veckor kvar till bf! Börjar kännas drygt men det är nog för att jag har så helvetes ont i bäckenet. Igår var vi iväg och beställde barnvagn så nu är den saken avklarad och det känns gott att ha en mindre sak att tänka på! Gårkvällen spenderades med familjen Klarén och det är tänkt att vi ska hitta på något med dom idag också men vad vi ska hitta på är ännu oklart. Jag är inte den enda i familjen som väntar tillökning.. vår ena pinne kommer när som helst att lägga ägg och vi (jag) tycker att det är riktigt spännande nu! När äggen är lagda tar det några månader innan dom kläcks så vem vet vi kanske får bebisar samtidigt haha. Sicken familjefest! Måndag imorgon och dags för glukosbelastning - ÖRK! Ska vara där klockan 8 så mormor ska ha Robin inatt så att jag slipper dra upp honom mitt i ottan imorgon. Nu ska jag käka en macka, glida ur morgonrocken och få på mig lite lasar så att vi kan hitta på något denna underbara söndag! - Ha det.

♥ 8 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0