Igår och idag

Var hos BM igår! Kolla urinen, blodtryck, måtta magen och lyssnade på hjärtljuden. Magen har växt ordentligt, hela 4 cm på 3 veckor! BM kände och klämde, måtta och måtta... sen började hon fnissa och undrade vad jag vägde när jag föddes. Nu börjar jag undra om Robin har rätt, det är kanske ett stort monster som ligger där inne och gror :)

SF-mått: 26
Hjärtljud: 150

Tisdag idag men inte vilken tisdag som helst utan tisdagen den 2:e Mars - Tess 25-årsdag. Grattis gumman, hoppas att du får en underbar dag! Jag och Robin skulle baka igår men när jag kom hem från stan hade jag så j-vla ont i mitt bäcken så jag "slumrade" till i 1½ timme i mormors säng. Ska ta fram min bakbok strax och knåpa ihop något smarrigt att sätta tänderna i. För övrigt händer det inte så mycket mer idag, middagslagning och tvätt står på schemat lite senare men inget roligare än så! - Ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0