Jisses

igår sa jag upp lägenheten!, kändes pirrigt som attans men efteråt kunde jag inte sluta le.
- Perstorp here we come!

Igår var vi och handlade och sen blev det bullbak för hela slanten. Vi bakade både kanelbullar och vaniljbullar. Min lille bagare hade i uppdrag att pensla bullarna med ägg och det var skoj i ca: 4 minuter sen försvann han och kom inte ut i köket förrän det var dags att fika :)

Pratade nyss med rektorn i Perstorp, hon skulle kolla upp vilken grupp han ska tillhöra och sen skulle hon ringa eller posta all info till oss. Nu är det bara Robins nuvarande dagisplats som ska sägas upp men det är bara en månads uppsägning så det ska inte göras förrän den siste april. Igår kom Paul hem med en massa kartonger så nu är det bara att börja packa! Idag ska jag packa ner alla gardiner och nästan alla sängkläder för några fler gardinbyten blir det inte innan vi flyttar. Böcker och annat som bara "står" åker också ner i lådor idag. Oh vad jag längtar tills det är dags att flytta!

Kommentarer
Postat av: Kjell-Arne

Å va kul att ni har hittat Ett hus nu, å Lycka till med den kommand Bäbis, Ha nu en härlig Påsk vh Kjell-Arne

2010-03-31 @ 17:19:28
Postat av: rebecka

Grattis vad skoj =)

2010-03-31 @ 22:59:21
URL: http://rebeska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0