Måndag v.10

Jisses vad tiden går! Nu är vi en bit in i Mars och vecka 10 redan, känns som om det var nyår igår. På tal om igår gjorde jag något som jag inte gjort på länge: Jobbade! Det var riktigt skönt både för knopp och kropp (bortsett från bäckenet). Efter jobb stack vi hem till familjen Klarén och gjorde det som vi gör bäst - äta, umgås och ha kul! Med andra ord var gårdagen en toppen söndag. Idag är det 96 dagar/ 14 veckor kvar till bf.. om ynka 3 veckor får vi äntligen se vår bebis i 3D/4D och det ska bli sååååå mysigt och underbart, SOM vi längtar! Torsdag längtar jag också till för då ska vi på husvisning! Av alla hus vi tittat på sen vi började vår hus-jakt har det funnits ett som jag verkligen blev totalt "nerkärat" i innan jag ens satt min fot innanför dörren och kände precis likadant efteråt när vi hade sett det (la bud men säljarna drog sig ur och beslöt sig för att behålla det) precis likadant känns det med detta huset så nu hoppas jag verkligen att vi ska känna lika stort för detta efter visningen och i så fall att allt går vägen denna gången! Nä, nog om bebis och hus för denna gången.. nu är de frulletajm! - Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0