Onsdag

Slocknade i soffan igår kväll och vaknade på samma ställe kl: 05.40 imorse, förvånansvärt nog har jag sovit super gott! Ringde ams i förmiddags och konstigt nog slapp jag en massa joxande. - Vi skriver ut dig från ams den 15/6 om vi inte har hört något nytt från dig gällande sin arbetssituation. Ok, tack för "hjälpen". Skrattade för mig själv när jag hade lagt på luren.. det kommer säkert att hända mycket på min jobbfront (helst nu 3 månader innan bebis kommer och jag snart ska vara mammaledig) jovisst! Robin har en kompis här hemma och dom leker för fulla muggar medans jag lagar middag. Idag blir det grytstekt kyckling, potatis, sås, morötter, inlagd gurka och svartvinbärsgelé! - Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0