Trött i knoppen!

Känner mig helt slut i huet. Det tar på krafterna att leta hus! Knoppen går på högvarv hela tiden med funderingar, planeringar och eventuella lösningar. Bollen är i rullning - vi har lagt bud så nu är det bara att vänta... Vänta, vänta och vänta det känns som om det är det enda vi gör. Tålamod.

I eftermiddags var vi och handlade och sen följde vi med mamsen hem till henne där det bjöds på äppelkaka med vaniljsås. Nu för tiden är jag ständigt grymt sugen på:

Vad gör jag åt det då? Stillar suget så klart! Ikväll har vi haft taco-mys och nu sitter männen i mitt liv och spelar medan jag sitter här och sitter.. Det är hög tid att beställa vagn så imorgon ska vi iväg och få det gjort så att vi har en sak mindre att tänka på! Nu ska jag störa i spelandet och gosa lite med Robin innan det är dags för honom att lägga sig, när han lagt sig blir det LOST och sen kommer jag att stupa i bingen. Avslutar inlägget med denna godingen, lyssna och njut. Får du inte ståhår av denna vet jag inte vad det är för fel på dig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0