Onsdag

Go morron! Inatt har jag drömt en massa skumma saker men drömmen som kammade hem priset i natt var att bebismagen försvann. Gick och la mig och morgonen därpå skulle jag känna på "morgonsparkarna" som jag brukar göra men då var magen borta.. springer in på toaletten och i spegeln ser jag magen som på något sätt har förflyttats till ryggen och dessutom växt och blivit gigantisk! Går upp till mvc och där säger dom till mig helt lungt: - Det är ingen fara! När man är omföderska är det vanligt att magen växer på ryggen den sista tiden.... Sen vaknade jag. Vilken dröm!!

Vi har haft det jobbigt med Robin om nätterna i flera månader, han har vaknat varje natt och tassat in till oss och hade han bara legat still och sovit hade det inte varit så farligt men vår lilla man tar hela sängen och slänger och har sig med både armar och ben så att vi knappt kan sova. Har aldrig haft några problem med honom om nätterna innan så vi provade en massa olika saker till och med möblerade i hans rum men inget hjälpte. Till sist återstod bara en sak: MUTA! Funkar det så funkar det sa jag till Paul... och tro det eller ej men under dom senaste tre veckorna har Robin bara kommit in till oss på natten 2 gånger! Har beställt en grej som Robin jätte gärna vill ha (utan hans vetskap) som "belöning" och det har vi tänkt att han ska få imorgon sen återstår det att se hur sovandet ter sig!

Idag ska vi och kolla på huset en gång till och få prata lite med ägarna. Nervös som sjutton och det pirrar i magen!
- Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0