Första måndagen i maj

glider mot sitt slut...
Idag har det varit en "händelserik" dag. Robin fick sin fjärde vaccination mot polio idag på bvc och det gick smärtfritt. Min stora kille väger nu 30,7 kg och är hela 133,5 cm lång! Det bästa av allt är att det var sista gången vi någonsin behövde träffa den dära förfärliga kärringen! När vi kom hem från bvc försvann Robin ut på lekplatsen för att leka med sina kompisar medan jag fixade middag. Robins båda framtänder har varit lösa en längre tid men idag såg jag att den ena mer eller mindre hängde i munnen på honom så ikväll fick den lite hjälp på traven och "poff" så var den ute! Ser himla kul ut när han pratar nu kan jag lova.. och innan denna veckan är över lär den andra framtanden också fattas.. jisses vad han kommer att se ut :) Nu ligger tanden och väntar på att tandfen ska komma! Var sugen på allt och inget tidigare ikväll så jag passade på att baka en saftig chokladkaka med apelsinsmak så nu ska jag ta och skära upp några bitar, hälla upp ett stort glas mjölk, glida ner i soffan och glo på en film med min älskling!
- Natti, natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0