Hallojsan!

Var barnledig hela helgen och tillbringade all vaken tid ute i huset - Måla och fixa. I söndags var jag så trött på målandet att jag var gråtfärdig men det var nog mest för mina onda "tassar". Jäklar vad fötter kan svullna! Mina fötter ser ut att tillhöra en elefantkropp!

Imorse var det något som sa till mig att slå en kik i trädgården.. grinden stod öppen och hojen var puts väck!!! Svor och hade mig i några sekunder och sen orkade jag inte bry mig längre. Lämnade Robin på dagis och handlade och sen slocknade jag på soffan. Vaknade av att grannen bankade på dörren och undrade var jag hade min cykel eftersom det stod en som såg ut som min borta vid villorna.. Tog på mig lasar och traskade ut och där stod min hoj! Snacka om tur!! Ge fan i mina grejer.

Ska strax hämta Robin och Jonna på dagis och sen blir det att ställa sig och steka pankisar till barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0