Nu börjas det!

Så fort man inte svarar i hemtelefonen ringer mobilen.. - VAR ÄR DU?!
Mina älskade vänner: Jag lovar att jag berättar för er när det är dags :)

Har tänkt packa bb-väskan nu i ca: 2 veckor men har fortfarande inte fått det gjort men nu känns det som det börjar bli hög tid för att bebban kan ju trots allt komma lite tidigare om hon nu känner för det. Spjälsängen är också ett kapitel vi måste ta tag i.. om inget annat händer ska vi fixa med det på lördag när vi kör in till Hbg och hämtar Robin. Denna gången blir det en sådan här:

Idag bakade jag och lagade mat för sista gången i detta köket. Snoddas/kärleksmums och till middag blev det Lasagnette som jag inte har käkat på många år, det var skitgott! Halleluja för vissa halvfabrikat!



Har börjat packa ner köks-grejerna nu ikväll. Känns konstigt men skönt som attans. Snart lämnar vi denna skiten! På tal om skit så kan jag berätta att farbror blå var och hälsade på igår.. satt och glodde på tv när någon plötsligt började blända mig med en ficklampa i huet! Kollar ut och där står polisen minsann.. Hejsan hej! Undrar om det hinner hända nån mer skit innan fredag och flyttlasset går?! Vissa grannar blir skönare att slippa än andra ...

Nu ska jag fortsätta packa! - Natti, natti.


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja, bäst för dig att min telefon piper när ni åker till sjukan! :P



Fan Emma, hur kan du lämna mig Q_Q

2010-05-27 @ 06:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0