Underbara soliga dag!

Lämnade Robin på dagis imorse, tog bussen ner till bm där allt visade sig vara bra. Huvudet är fortfarande fixerat! Hjärtljud: 147, SF-mått: 36 cm. Ny tid hos bm den 2/6.

Handlade en stor stadig frulle, hoppade på bussen och av igen framme hos Daniella. Käkade frulle, snacka skit och mös i det fina vädret på ballen. Bättre start på dagen blir det knappast :)

Var i affären efter att jag hämtat Robin på dagis och var tvungen att köpa en Solero Fruit Ice Pineapple (ananasbög som jag är!) och det var något av det godaste jag smakat på länge i glassväg! Ren njutning för 10 spänn. Yum, yum. Hoppas att det går att få tag i flerpack uppe på maxi!


Nu ska jag mecka ihop en iskaffe, njuta av vädret och lite senare blir det eventuellt en prommis med Tess.

♥ 23 dagar kvar till bf!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Finns i fler pack(6st) på maxi för 23-25 kr. såg dom va där häromdagen å blev skit sugen när jag såg dom.. :)

2010-05-20 @ 20:37:13
Postat av: emma

dom är riiiiktigt goa!

2010-05-21 @ 10:07:21
URL: http://emmasordochmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0