Vår lilla bebba

ligger där hon ska.. med andra ord är huvudet fixerat!
(Inte konstigt att jag haft så jäkla ont!)

SF-mått: 35 cm
Hjärtljud: 151
Min vikt sedan inskrivningen: +3kg

Fick ny tid till bm redan den 20/5 och då ska vi kolla så att lillan fortfarande ligger fixerad. Det är tydligen VANLIGT att bebis 2,3,4... snurrar och har sig en massa så att bara för att vår bebba är fixerad nu behöver det inte betyda att hon kommer att vara det tills det är dags att komma ut.
Jaja..vi får se hur det ser ut den 20:e!

Nu ska jag njuta av solen en stund. - Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Tess

Har du bara gått upp 3kg?! Skojar du??? :O

2010-05-10 @ 17:32:45
Postat av: Kjell-Arne

hoppas allt e gott med dej å din famlj Lycka till med flytten, å om du har lust så skriv på min Mail adress [email protected] vh Kjell

2010-05-15 @ 15:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0